Ördöglakat

Kétkezi logikai játékok a könnyűtől a szinte lehetetlenig.

Friss topikok

  • Delcio Dellabetta: Boa noite, estou finalizando um projeto maravilhoso, que é a criação de 29 (vinte e nove) cubos 5x... (2024.03.08. 04:52) Pentakockák
  • Delcio Dellabetta: Boa tarde, outro exemplar de rara beleza da minha coleção é o BUCÓLIC CUBE, do designer Yasuhiro H... (2024.03.06. 17:36) Trükkös fickók
  • Delcio Dellabetta: Como que posso te mandar algumas fotos da coleção. (2024.03.03. 05:17) Hexominó - a kihívást kedvelőknek
  • Gál Péter F.: @Jézus Szíve Plébánia Kaposvár: Válaszoltam üzenetben. Ha arra válaszolnak, akkor képet is tudok k... (2024.01.23. 16:12) IPP ajándék 2 - Ördöglakat fillérekből 7
  • Gál Péter F.: @Tóthné Szalontay Anna Panni: Általában nagyon igyekszem precízen és pontosan fogalmazni, de nem ... (2024.01.23. 14:37) Egyforma semmik

Tervezz összerakó fejtörőt! - BurrTools bemutató

2016.07.17. 21:12 Gál Péter F.

Egy nagyon-nagyon hasznos programot szeretnék a figyelmetekbe ajánlani!

A BurrTools szinte nélkülözhetetlen összerakós játékok tervezéséhez. Rengeteg mindent tud, talán kicsit túl bonyolult is egy kezdő felhasználónak. Ezért gondoltam, hogy készítek magyar nyelvű oktató anyagokat hozzá. Gondoltam, hogy leírom, de végül mégis a videó mellett döntöttem.

Életem első videója, megküzdöttem vele, de remélem, sokatoknak segít majd. Kicsit halk és surrog, de majd a későbbiekben igyekszem ezt kiküszöbölni. (Update: kicsit javítottam a hangon.)

A videón a Szóma kockát modellezem. Erről már volt bejegyzés itt.

A BurrTools a honlapjáról letölthető ingyen, de Windowsra egy közvetlen link itt.

Hogy ne legyen annyira hosszú, két részben vettem fel, egyszerűbb volt nekem is és talán megnézni is.

A második rész:

Még elég sok folytatást tervezek, sok mélysége van a programnak. De, azt gondolom, hogy már e két videó alapján is el lehet kezdeni új játékokat tervezni vagy régieket megoldani.

Nagyon kíváncsi lennék a véleményekre. Pozitívra is, negatívra is. Kérem, a szokásoktól eltérően kommenteljétek :)

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ordoglakat.blog.hu/api/trackback/id/tr38897118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pözsó 2016.09.17. 17:36:58

Kedves Péter!
Nagyon király a videó! A program pedig sokkal egyszerűbb mint hittem :)
Neki is állok a rabkereszt tervezésnek :D

iiibs 2020.05.13. 19:54:05

Köszönöm a tippet, hogy BurrTools-zal lehet játékot készíteni, illetve a fejben már kész játékot a virtuális valóságban kipróbálni.
Nagyon kellett a videó is, mert alapból nem jöttem rá, hogy a megoldást, mint alakzatot fel kell venni az Entities listára. Az angol nyelvű help-nél lényegesen gyorsabban megértettem a helyes munkamenetet a videóból.
Köszönet érte!
süti beállítások módosítása